• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Lån via lendo

Moffen87

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
28 Oktober 2020
Meddelanden
339
Mottagna reaktioner
62
Poäng
207
Hej sökte ett lån via lendo och valde nordax bank
Valde allt via lendo länken och nu inväntar jag bara att skriva under när nordax har skickat skuldebrevet står att den kan ta upp till 12tim

är det så att nordax kan ta tillbaks erbjudandet innan jag fått skuldebrevet trots att jag valt det via lendo?och isåfall meddelar dom mej det om så är fallet eller är det så att dom kan neka i ett senare tillfälle

mvh förvirrad
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Egon

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
21 September 2020
Meddelanden
820
Mottagna reaktioner
304
Poäng
497
Hej sökte ett lån via lendo och valde nordax bank
Valde allt via lendo länken och nu inväntar jag bara att skriva under när nordax har skickat skuldebrevet står att den kan ta upp till 12tim

är det så att nordax kan ta tillbaks erbjudandet innan jag fått skuldebrevet trots att jag valt det via lendo?och isåfall meddelar dom mej det om så är fallet eller är det så att dom kan neka i ett senare tillfälle

mvh förvirrad

Du blir meddelad om så är fallet.

Grattis till valet. Hur många bud fick du, belopp och vad hade du för förutsättningar?
 

Moffen87

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
28 Oktober 2020
Meddelanden
339
Mottagna reaktioner
62
Poäng
207
är det lendo eller nordax som kontaktar mej tror du
4,7 i uc 200,000kr i blanco
Varav 100,000kr små lån som ska betalas med detta lånet
Sökte 100,000kr å fick 5erbjudanden men tog det som var bäst ränta och det var nordax lite konstigt men det blev det valet då jag har bolånet där
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp